מה זה אאוטבריין?

מה זה אאוטבריין? – אתם מנהלים אתר ורוצים לעשות הכול כדי שעוד לקוחות יפנו אליכם? תחילה, אתם רוצים שהם יכנסו לאתר שלכם, ובהמשך אתם גם רוצים שהם יקנו את השירות או את המוצר שאתם מוכרים? זו שאיפה מקסימה, אבל אתם לא לבד במערכה.

משמעות הדברים היא שזה לא משנה מה אתם עושים או מה אתם מציעים, כי בכל מקרה, יש לכם הרבה מתחרים. לכן ברור מדוע קורה לא פעם שבעלי עסקים משקיעים בקידום האתר בעזרת גוגל, פייסבוק וכדומה.

עם זאת, היום זה כבר לא מספיק. פעמים רבות אנחנו רואים שבעלי עסקים אומנם משלמים הון עתק על פרסומים כאלה, אך הם לא מוכחים את עצמם. לכן טבעי שיתחילו להתפתח דרכי שיווק אחרות. כאן בדיוק נכנסת לתמונה המערכת שעונה לשם אאוטבריין.

למעשה, בבואנו לענות על השאלה מה זה אאוטבריין אנחנו רואים שמדובר על פלטפורמה שמציעה לכל גולש המלצות לקריאה באתרי תוכן. זה יכול להיות אתר חדשות כמו YNET, אתר חדשות כמו "הארץ" ועוד רבים אחרים.

מה שהרבה פעמים הקוראים בכלל לא שמים לב אליו, זה שאותן המלצות קריאה ותוכן מובילות אותן לאתרים אחרים. באותם אתרים אחרים, הגולשים כבר רואים מודעות שיווקיות שונות וכך, בעזרת המערכת המשוכללת הזאת, אנחנו משווקים עסקים ואתרים.

מה זה אאוטבריין ולמה השיווק הטבעי מצליח?

בבואנו לענות על השאלה מה זה בדיוק אאוטבריין, חשוב להבין את הנקודה המרכזית: זה סוג של שיווק טבעי. אם תנסו לשים את עצמכם בנעלי הקוראים, אתם תראו שלראות באנרים ומודעות זה מרגיז.

אנשים כבר לא מתייחסים למודעות האלה ולכן, למרות השקעת המפרסמים, הן לא מוכיחות את עצמן. לעומת זאת, כשאנחנו מנסים להבין מה זה בדיוק אאוטבריין אנחנו רואים שכאן הפרסום עובדת אחרת. כפי שגם אתם יודעים לומר, בזמנים "מתים" אתם אוהבים לקרוא חדשות.

בתור לרופא, בהמתנה לשירות כלשהו או בשלל הזדמנויות אחרות. אחרי שאתם מסיימים לקרוא כתבה בנושא כלשהו, נניח חופשות בחו"ל, ממליצים לכם על עוד כתבות שקשורות לנושא שעליו הרגע קראתם.

אם תקליקו על המלצת התוכן החדש לקריאה, אתם תעברו למעשה לאתר של המפרסם. באתר של המפרסם אתם כבר תחשפו לתוכן חדש, למסרים שיווקיים ולאתר עצמו שמישהו רצה לפרסם לכם. עכשיו בוודאי ברור לכם לא רק מה זה אאוטבריין, אלא גם עד כמה זה גאוני! זו פלטפורמה חכמה ביותר שלא במקרה זוכה להצלחה מסחררת.

לכן, אם גם אתם מנהלים אתר אינטרנט ורוצים לפרסם בצורה יעילה ומוצלחת יותר, כדאי שתחשבו על אאוטבריין. השאלה היא לא רק מה זה אאוטבריין אלא גם למה זה כל כך מצליח, והתשובה פשוטה: זה פרסום אחר.

אנשים לא באמת אוהבים לראות מודעות של פרסום ושיווק. לעומת זאת, עם אאוטבריין הלקוח נחשף לשלל מסרים שיווקיים בדרך טבעית ונעימה יותר. לכן זה מצליח ולכן זה מומלץ גם לכם בחום.

איך להשתמש בפועל באאוטבריין?

כעת, כשאתם כבר יודעים לענות על השאלה מה זה בדיוק אאוטבריין, טבעי שתרצו לדעת גם איך זה עובד. באופן כללי ניתן לומר שהפלטפורמה הזאת יחסית פשוטה, וזה עוד משהו שהופך אותה להיות אטרקטיבית כל כך.

אתם קובעים את השם של הקמפיין שלכם, מגדירים את האזור הגיאוגרפי שייחשף לקמפיין ואת הפלטפורמות השונות שייחשפו לתכנים שאתם מפרסמים, כמו סמרטפון ועוד. מעבר לכל אלה, כמובן שכאשר אנחנו מדברים על השאלה מה זה אאוטבריין, צריך גם להבין את העלויות.

אתם, המפרסמים, קובעים תקציב יומי ותקציב פר הקלקה. בנוסף, אתם גם מכניסים את הקישורים של התוכן שאתם רוצים לקדם ולפרסם. לכן ברור מדוע הלקוח, כלומר אתם, למעשה מחליטים איך להשתמש באותה פלטפורמה מובילה העונה לשם אאוטבריין.

המחירים כאן סבירים ביותר לעומת הרבה אופציות אחרות של פרסום האתר והעסק שלכם. לכן, אם עוד לא ניסיתם את זה עד היום, כדאי שתעשו את זה כבר ברגעים אלו ממש, כי חבל על כל רגע שחולף.

למה כדאי לפנות אל חברת אתרים שתעזור לכם?

כפי שראינו, עכשיו אנחנו יודעים לא רק לומר מה זה אאוטבריין, אלא גם איך עושים זאת. מצד שני, כמו הרבה שיטות אחרות של פרסום באינטרנט, גם במקרה של אאוטבריין צריך זמן פנוי וידע כדי להפיק את הטוב ביותר.

לכן נשאלת השאלה: האם כדאי לעשות את זה לבד? או שאולי רצוי יהיה לפנות אל מי שבאמת מבין בתחום הזה ולהיעזר בשירותיו? חשוב שתבינו, אתם לא באמת צריכים להתמודד עם האתגר הזה בכוחות עצמכם. קיימות היום חברות פרסום רבות שיכולות לסייע, אז למה שלא תפנו אל אחת מהן? אם אתם מחפשים חברה לבניית אתרים, לקידום אתרים ולכל מה שקשור לשיווק ולפרסום אונליין, פנו אל חברת וובפוראול.

חברת WEB4ALL  היא הכתובת הכי טובה שתוכלו לחשוב עליה אם אתם רוצים להתחיל לראות תוצאות ואם אתם רוצים להרוויח יותר. חסרים לכם עוד פרטים? רוצים להתחיל את הפרסום כבר עכשיו? התקשרו למספר: 050-9693266 והצטרפו לחוג הלקוחות המרוצים של WEB4ALL.

מה זה אאוטבריין?

לפרטים נוספים התקשרו

דילוג לתוכן