מה עדיף ליד זול או יקר?

מה עדיף ליד זול או יקר? – הגעתם לנקודה שבה אתם מבינים שבלי השקעה בפרסום האתר שלכם פשוט אל ממלא את הייעוד שלו? אתם לגמרי צודקים. אומנם זה נכון שבעבר הספיק לנו לספר ללקוחות הפוטנציאליים שלנו שיש לנו אתר, אך היום זה ממש לא כך. היום כל בעל עסק יכול לבנות אתר תוך כמה דקות, ולכן התחרות מאוד גדולה.

רגע לפני שאתם מתייאשים וחושבים שלא תצליחו להגדיל את חוג הלקוחות שלכם לעולם, דעו שיש מה לעשות בנידון. עוד לפני שננסה להבין מה עדיף ליד זול או יקר, חשוב להבין שההשקעה בפרסום ובשיווק היא הכרחית. בלי זה הלקוחות פשוט לא יידעו בכלל שאתם קיימים.

האם עדיף לנו גולש שנחשף לשלל תכנים שקשורים לעסק שלנו, כמו סרטונים, מאמרים וכדומה ואז השאיר את הפרטים? או גולש שראה עמוד נחיתה פעם אחת בחיים שקשור לעסק שלנו ובחר לכתוב בו את כתובת הדואר האלקטרוני שלו? כמובן שגולש שמכיר אותנו עדיף. מצד שני, אותו ליד יקר, או "מחומם" גם יעלה לנו הרבה יותר כסף בדרך כלל. לכן ברור מדוע לא פשוט לענות על השאלה מה באמת עדיף – ליד זול או יקר?

מה עדיף ליד זול או יקר ומה היתרון של כל אופציה כזאת?

במקרה של לידים זולים וקרים, אנחנו רואים שניתן לעשות זאת יחסית בקלות. למעשה, אם תפנו אל חברות פרסום שמבטיחות לכם התייחבות לתוצאות וקמפיין של אלפי לידים במחיר נמוך, אתם תראו שזה עובד בצורה פשוטה.

אחת מהדרכים שבהן משתמשות אותן חברות, היא ליצור קמפיין שמבוסס בפועל על טפסים שנמצאים בתוך פייסבוק. משמעות הדברים היא שאין כאן שימוש באתרים או בכל מיני סוגים של דפי נחיתה. במקרה כזה העלות של הלידים תהיה מאוד זולה כי בסך הכול צריך לעשות שלושה קליקים כדי להשאיר פרטים.

מצד שני, לרוב מדובר על לידים שלא יהיו איכותיים ויהיה לנו מאוד קשה להגיע מהם למכירות. יש מקרים שבהם הלידים הזולים יהיו עדיפים, כמו למשל, אם בעל העסק, כלומר אתם, מקצועיים מאוד במכירות. אם לא איכפת לכם ליצור קשר עם אותם לקוחות שהשאירו פרטים בלי להכיר אתכם ולשמוע אינספור פעמים את המילה "לא" ביום, אולי ליד זול יתאים לכם.

מצד שני, אם אתם אנשים שלא רוצים להתעסק בשיחות עם אינספור אנשים שבכלל לא יודעים איך הגעתם אליהם, כנראה שעוברכם ליד זול זו לא הדרך. לכן בהלט ניתן לומר, כאשר מנסים לענות על השאלה מה עדיף ליד זול או יקר, שאין על כך תשובה אחת נכונה.

הכירו את הליד היקר

האופציה השניה היא כמובן ליצור ליד יקר. כשאנחנו מנסים להבין מה באמת עדיף – ליד זול או ליד יקר, חשוב להבין גם מה זה בדיוק אומר ליד יקר. במקרה של ליד יקר אנחנו למעשה מעבירים את הלקוח סוג של מסלול שנקרא בשפה המקצועית משפך שיווק.

זה אומר שהוא יקרא עלינו, ישמע אליה וייחשף לשלל תכנים שקשורים לעסק שלנו. בצורה כזאת, אומנם הליד יהיה הרבה יותר יקר, אך בפועל, הסיכוי שהוא יוביל לסגירת עסקה גם יהיה הרבה יותר גדול. עוד דבר שצריך להבין לגבי השאלה מה עדיף ליד זול או יקר, זה שבמקרה של הליד היקר יש לנו הרבה מאוד עבודת רקע מקדימה.

אנחנו חייבים לשנות את התוכן כל הזמן, להשקיע וליצור עניין עבור הלקוחות הפוטנציאלי שלנו. אם הלקוח הפוטנציאלי ייכנס כמה פעמים לאתר במרווחי זמן שונים ויראה שהכול בו נראה כל הזמן אותו הדבר, הוא יאבד עניין. הוא יבין שמדובר על אתר לא מתוחזק ולא בטוח שניצור אצלו מספיק אמון כדי לקנות מאתנו מוצר כלשהו. לכן בפירוש ניתן לומר שעל השאלה מה  באמת עדיף ליד זול או יקר יש מגוון רחב של תשובות שמתאימות למגוון רחב של עסקים.

ליד זול או יקר יוצרים בעזרת המומחים

בין אם אתם יודעים כעת לומר מה עדיף לכם – ליד זול או יקר, ובין אם אתם עדיין בדילמה, כמובן שאפשר להבין אתכם. ראשית, כפי שראינו, לא קל לקבוע מה עדיף ליד זול או יקר, ושנית, לא קל ליצור את כל העניין הזה.

יצירה של לידים, יקרים או זולים, דורשת ידע רב. מעבר לידע בשיווק, יש כאן גם ידע טכני שצריך להכיר. אם כל זה לא מספיק, כמובן שמדובר גם על לא מעט זמן שצריך להשקיע בנושא הזה. לכן, אם חשבתם להתעסק בנושא הזה בכוחות עצמכם, דעו שזה לא מומלץ. אנחנו צריכים ידע וניסיון כדי להבין איך עושים זאת.

אפילו כדי להחליט מה עדיף לעסק שלכם, ליד יקר או ליד זול, צריך להכיר את התחום הזה לעומק. לכן, אם אתם יכולים לפנות אל חברה מקצועית כמו WEB4ALL כבר עכשיו לקבלת שירות בתחום הזה, למה שלא תעשו זאת? התקשרו עוד היום למספר: 050-9693266 ותראו שמהר מאוד יהיו לכם הרבה לקוחות חדשים.

מה עדיף ליד זול או יקר?

לפרטים נוספים התקשרו

דילוג לתוכן