מה זה רימרקטינג

מה זה רימרקטינג – אם יש משהו שכל בעל עסק ובעל אתר רוצה, זה למכור. אנחנו רוצים למכור את השירות שאנחנו מציעים או את המוצרים שיש לנו בחנות. זה לא משנה לנו למי נמכור, כי מה שחשוב זה למכור כמה שיותר.

הבעיה היא, שאנחנו לא לבד בזירה. בכל תחום שבו העסק שלכם נותן שירות או מוכר מוצרים, אתם יכולים להיות בטוחים שיש עוד רבים כמותכם. לכן נשאלת השאלה: מה אפשר לעשות ואיך ניתן יהיה להגדיל את המכירות? בוודאי כעת עולה לכם בראש האפשרות של הקמת אתר ואולי אתם אפילו חושבים על הקידום שלו. חשוב להבין: כל זה טוב ויפה, אך זה לא מספיק.

מה כל זה יעזור לנו אם הגולשים נכנסים אך לא מבצעים פעולה כלשהי באתר? כאן בדיוק נכנס לתמונה הנושא של רימרקטינג. למעשה, כאשר אנחנו מנסים להבין מה זה רימרקטינג אנחנו רואים שמדובר על הדרך שלנו לשמור בתודעת הלקוח הפוטנציאלי את האתר שאנחנו מנהלים ואת השירות שאנחנו נותנים.

הרבה מאוד פעמים קורה בחיי היומיום שאומנם אנשים מגיעים לאתר שאנחנו מנהלים, אך הם לא מבצעים בו פעולות. הם לא קונים ואל משאירים פרטים. יכולות להיות לכך שלל סיבות, והדרך להזכיר להם את הקיום שלנו, היא בעזרת רימרקטינג. לכן בוודאי כעת אתם מבינים לא רק מה זה רימרקטינג, אלא גם למה הוא כל כך חשוב.

מה זה רימרקטינג ואיך עושים זאת?

עכשיו, אחרי שאנחנו יודעים ומבינים קצת יותר מה זה רימרקטינג, ברור שכולנו נרצה לדעת איך מבצעים זאת. מי היה רוצה לפספס לקוח שנכנס לאתר שלו? חשוב להבין: כל לקוח שכבר נכנס לאתר הוא למעשה לקוח פוטנציאלי.

משמעות הדברים היא שאם נפנה אליו בדרכים שונות ונזכיר לו את קיומנו, בהחלט יכול להיות שמלקוח פוטנציאלי הוא יהפוך ללקוח של ממש. לכן, מעבר לכך שצריך להבין מה זה בדיוק רימרקטינג, חשוב גם לעצור ולהבין איך עושים זאת. כל לקוח שנכנס לאתר שלכם הוא לקוח שלמעשה המערכת שומרת את הפרטים שלו.

משמעות הדברים היא שאחרי שהוא ייצא מהאתר, הוא ימשיך לקבל הודעות שיווקיות מהעסק שלכם, וזה מה שיביא לתודעה שלו את דבר קיום העסק שאתם מנהלים. ניתן לראות שפעולה שיווקית כזאת הרבה פעמים גורמת לכך שאותו לקוח פוטנציאלי יחזור בעתיד ויכנס שוב לאתר ואף יקנה בו. כתוצאה מכך שמדובר על עניין משמעותי ביותר, אנחנו רואים שהיום יש דרכים שונות לבצע רימרקטינג.

לכן רצוי מאוד לא להסתפק בהבנה של מה זה בדיוק רימרקטינג, אלא כדאי להתחיל לפעול בעניין הזה עוד היום. אם לא תעשו את השיווק החוזר הזה, אתם באמת עלולים לאבד את הלקוחות הפוטנציאלי שלכם, וחבל.

כל הפעולות שצריך לבצע כדי ליצור רימרקטינג יעיל

כשמדברים על השאלה מה זה רימרקטינג צריך להבין שיש גם דרכים שונות לבצע זאת. למשל, אתם יכולים לעשות רימרקטינג בגוגל. כפי שאתם בוודאי יודעים, קידום ממומן בגוגל כולל מודעות שיווקיות.

במקרה של רימרקטינג, אנחנו נראה שהמודעות תהיינה תואמות לחיפושים האישיים של הלקוח הפוטנציאלי וכך הן מזכירות לו את דבר קיום העסק. עוד דבר שחשוב להבין אחרי שאנחנו מבינים מה זה רימרקטינג, זה שיש אפשרות לעשות רימרקטינג ממוקד יותר או פחות. למשל, אפשר לשלוח מודעות תזכורת לכל לקוח שהיה באתר שלכם, בלי קשר לפעולות שהוא ביצע או לא ביצע באתר.

לעומת זאת, אפשר ליצור רימרקטינג יותר ממוקד שיכלול למעשה מודעות שנשלחות רק ללקוחות שבחרו במוצר מסוים מתוך האתר. משום מה הם לא הכניסו אותו לסל הקניות ולא קנו אותו. פעמים רבות בעזרת רימרקטינג חכם, נגרום להם לבצע את הפעולה הסופית ולקנות את המוצר שבו הם התעניינו.

הדרך לעשות רימרקטינג מתחילה בבחירת חברה מקצועית שתסייע

כעת, כשאתם כבר מבינים מה זה רימרקטינג, אתם רוצים להתחיל לפעול בכיוון הזה? ברור לכם שבכל יום שעובר שבו אתם לא משקיעים ברימרקטינג אתם למעשה מפספסים הרבה מאוד לקוחות חשובים? אתם לגמרי צודקים. לכן נשאלת השאלה לא רק מה זה בדיוק רימרקטינג, אלא גם האם אפשר לעשות את זה לבד.

כמובן שאתם יכולים לקרוא עוד שלל מאמרים בנושא ואתם יכולים לנסות לבצע כמה פעולות כאלה בכוחות עצמכם. עם זאת, זה לא באמת מה שיוביל לשינוי שאתם מייחלים לו. לכן, אם אתם לא רוצים לפספס אפילו עוד לקוח אחד, פנו עוד היום אל חברה שזו המומחיות שלה.

מחפשים חברה מובילה ומקצועית שיכולה לתת לכם, בין היתר, שירותי רימרקטינג? הגעתם בדיוק למקום הנכון! חברת ווב פור אול היא הבחירה הכי טובה שתוכלו לעשות. החברה וותיקה ומקצועית, והיא מציעה מגוון רחב של שירותים בכל מה שקשור לאתר של העסק שלכם.

היא תוכל לשנות אותו, לבנות לכם אתר חדש, לעשות רימרקטינג שיוביל לתוצאות ולסייע לכם בעוד שלל דרכים. מעוניינים לקבוע פגישה? התקשרו עוד היום למספר: 050-9693266 ותראו שלא תצטערו!

מה זה רימרקטינג

לפרטים נוספים התקשרו

דילוג לתוכן