רימרקטינג

לחשוף את המודעה מחדש עד הקניה!

רימרקטינג  – כל מי שיש לו עסק מנהל אתר, וכל מי שיש לו אתר מבין שהוא צריך לקדם אותו. כלומר, הימים שבהם פשוט פרסמנו ללקוחות שלנו את דבר קיומו של האתר וזה הספיק, עברו חלפו להם. היום בכל תחום ובכל נושא יש אינספור אתרים וכולם נלחמים ביניהם על אותו הדבר: על הגולשים. מבחינתנו, אם גולש נכנס לאתר, הוא הופך להיות לקוח פוטנציאלי.

יחד עם זאת, אנחנו גם יודעים לומר בתור לקוחות, שלא תמיד אם נכנסים לאתר גם מבצעים בו פעולות כלשהן. לכן נשאלת השאלה: מה באמת עושים? ראשית, למה הלקוח נכנס לאתר שלנו ולא ביצע בו פעולה? שנית, האם יש משהו שנוכל לעשות כדי לגרום לאותו לקוח לבצע פעולה? התשובה היא בהחלט כן, והפתרון הוא רימרקטינג.

בגדול ניתן לומר שהרימרקטינג הוא למעשה פניה חוזרת אל אותם לקוחות שאומנם ביקרו באתר שלנו, אך לא ביצעו בו פעולות. הפעולות שאנחנו רוצים שהלקוח יבצע באתר הן או להשאיר פרטים או לקנות מוצרים. לכן, מי שנכנס לאתר שלנו ולא קנה הוא, יקבל מאתנו פניות חוזרות בצורת רימרקטינג. המטרה של הרימרקטינג היא להביא לתודעת הלקוח הפוטנציאלי ולהזכיר לו את העובדה שהאתר שלנו קיים.

בצורה כזאת, אם הרימרקטינג יתבצע באופן נכון, כאשר אותו לקוח ירצה לקבל שירות כמו זה שאנחנו מציעים, הוא יזכור שאנחנו קיימים. הוא יפנה ישירות אלינו ובעתיד יהפוך מלקוח פוטנציאלי ללקוח של ממש.

כך תדאגו שהרימרקטינג מוביל לתוצאות

באופן כללי ניתן לומר שרימרקטינג מתבצע בצורה פשוטה. המערכת הממוחשבת שאיתה אנחנו עובדים למעשה שומרת את הכתובת של הלקוח. אחרי שהלקוח כבר ייצא מהאתר שלנו, באופן אוטומטי הוא ימשיך לקבל מאתנו הודעות פרסומיות ושיווקיות.

כך למעשה האתר שלנו תמיד יהיה בתודעתו של הלקוח. מדהים לראות שכאשר רימרקטינג נעשה בצורה חכמה ונכונה, הוא באמת הופך לקוחות פוטנציאלים ללקוחות שבאמת קונים בעסק. חשוב להבין שיש דרכים שונות לעשות רימרקטינג, כמו למעשה: בעזרת קידום ממומן בגוגל.

במקרה כזה הקידום כולל מודעות ממומנות שמתאימות לחיפוש של הלקוחות שכבר היו באתר שלנו. חשוב לדעת שהרימרקטינג יכול להיות יותר או פחות ממוקד לחיפוש הגולשים, והכול בהתאם להעדפת המקדם. יש אפשרות ליצור רימרקטינג רגיל שכולל מודעות שונות, אך יש אופציה גם לעשות רימרקטינג דינמי. במקרה כזאת המודעות תהיינה קשורות בקשר ישיר למוצרים ספציפיים שהלקוחות חיפשו באתר שלנו.

לכן, אם הם יחפשו מוצרים שונים, המודעות תהיינה מותאמות למוצרים שהם חיפשו. חשוב לדעת: היום ניתן לעשות את הרימרקטינג לא רק בגוגל אלא גם בכל מיני רשתות חברתיות שונות. כך, למשל, ניתן יהיה להשתמש בשיטת הפרסום הזאת גם ביוטיוב, פייסבוק וכדומה.

החשיבות של יצירת רימרקטינג בצורה חכמה ומקצועית

לכאורה, זה נראה שכל מי שמבין מה זה רימרקטינג יוכל ליצור זאת, כי מה כבר צריך? להבין מה הלקוח מחפש ולדעת איך לשלוח אליו את המודעות הנכונות. עם זאת, חשוב להבין שבפועל זה הרבה יותר מורכב. יש אומנם לא מעט פעולות שנוכל לעשות בצורה אוטומטית, בעזרת מערכות ממוחשבות, אך מצד שני, זה לא מספיק מעמיק.

יש צורך להשקיע גם מחשבה וזמן. אנחנו צריכים לנתח את התוצאות ולראות איזה סוג של שיווק עובד ואיזה לא. לכן, אם אתם מצפים לתוצאה רצינית ואם אתם רוצים להגדיל את מספר הלקוחות שבאמת פונים אליכם בכל יום, אל תעשו את זה. אומנם הזמנת שירותי שיווק וקידום כאלה עולים כסף, אך בסופו של דבר, אתם תראו שזה לגמרי ישתלם לכם. לכן כדאי שתתחילו לחפש כבר עכשיו חברה מובילה שתוכל לעזור לכם.

כל היתרונות של שירותי רימרקטינג עם חברת ווב4אול

עשיתם חיפוש וראיתם שהרבה חברות יכולות להציע לכם שירות קידום שכוללים, בין היתר, רימרקטינג? אתם תוהים מי יוכל לעזור לכם בצורה טובה יותר ועל איזו חברה רצוי לסמוך? כדאי שתכירו את חברת ווב4אול עוד היום.

החברה מגיעה עם ניסיון רב שנים ואיתה תוכלו להיות בטוחים שאתם, והאתר שלכם, בידיים טובות. זה לא משנה באיזו דרך של קידום תבחרו, כי בכל מקרה, המומחים של ווב4אול יוכלו לסייע לכם. אתם רוצים לקבל מהם הצעת מחיר? להבין מה הם יוכלו לעשות למען קידום האתר שלכם? התקשרו כבר עכשיו למספר: 072-3954219.

החברה לא רק מקדמת אתרים בעזרת שיטות כמו רימרקטינג, אלא גם בונה אתרים, מעצבת ויוצרת תשתית קידום בשלל דרכים אפשרויות. בנוסף, המומחים של החברה, שמגיעים עם ניסיון עשיר ביותר, זמינים עבור הלקוחות בכל עת. לכן זה לא משנה אם תהיה לכם שאלה או שתרצו לשנות משהו בתהליך הקידום.

מה שבטוח זה שכאן תמיד תדעו שיש לכם אפשרות לקבל מענה רציני בכל רגע. אם תשקיעו בקידום של האתר בצורה נכונה ובעזרת אנשי המקצוע הנכונים, אתם תראו שמהר מאוד עוד ועוד לקוחות יפנו אליכם. אל תוותרו על הגדלת העסק כי עם שיווק נכון אתם תצליחו, ובגדול!

רימרקטינג

לפרטים נוספים התקשרו

דילוג לתוכן